چگونه کوچک من یا حذف کیست؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

چگونه کوچک من یا حذف کیست؟

چگونه کوچک من کیست و یا حذف وجود دارد یک بیمار دکتر آنلاین ما مشورت و از او پرسید: "سلام، من می خواهم به پرس و جو، من یک کیست perpielico در 1.54CM کلیه راست، چگونه من می تواند باعث کاهش اندازه و یا حذف کنید؟ "در این مقاله، توصیه می کنیم استحمام درمانی پا. این درمان می تواند کمک کند.

درمان مرسوم عمل جراحی در کشورهای غربی است. معمولا هنگامی که به اندازه کیست بزرگتر رشد کرده است، ممکن است عمل جراحی برای کاهش است. البته، اما از عمل جراحی ممکن است باعث کاهش برخی به اندازه کیست، می توانید ریشه آن را درمان نیست. برای این بیمار، هنگامی که اندازه کیست رشد کرده است 10cm توسط عمل جراحی است. بنابراین، طب غربی نمی تواند کمک کند.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری کلیه هستند درمان که می تواند این بیمار و یا دیگران کمک کند وجود دارد. حمام پا برای بیماران با درمان quiete کلیوی موثر است. بیماران شک و تردید از این درمان این باورند که هیچ بازده وجود دارد به کوچک، این درست نیست. بیماران پای خود را به آب گرم با گیاهان چینی 40 دقیقه قرار داده است. پزشکی سنتی چینی، به "نقاط طب سوزنی" بر روی پا. از طریق این نقاط از efficacies از گیاهان چینی را وارد کنید کلیه است. طب سنتی چینی معتقد است که 14 نصف النهار و وثیقه، که با یکدیگر و conumuicados با بدن مداخله در عملکرد خود را در بدن به هم پیوسته است. البته، بازده می توانید نفوذپذیری دیواره را افزایش دهد و مایع جریان است. اندازه کیست ممکن است کاهش یافته و دیگر تکرار نخواهد شد.

در نهایت، اگر شما هر گونه مشکلات، شما می توانید در هر شکل باشد با ما تماس بگیرید: ترک پیام، ارسال ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com، دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما بهترین های ما برای کمک به انجام.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: